Reklama we współczesnych mediach

Reklama jest jednym z narzędzi komunikowania się producenta i usługodawcy z potencjalnym klientem. Korzysta z różnych środków przekazów. Cała walka polega na właściwym dobraniu środków do komunikatu i do odbiorców. W świecie, gdzie przecież coraz większą rolę odgrywają media internetowe, społecznościowe to wciąż reklama telewizyjna ma największą siłę rażenia, zwłaszcza w krótkim czasie. Reklama to wiadomości, nad którymi producent, sprzedawca, usługodawca ma pełną kontrolę. Dlatego chętnie po nie sięga. Reklama telewizyjna czy radiowa jest niezastąpiona jeśli chodzi o szybkie dotarcie do dużej grupy osób, poinformowanie o nowości, zmianie. Firma w jednostronnym komunikacie mówi dokładnie to, co chce o sobie i swoim produkcie powiedzieć. Jednak teraz często taki przekaz to za mało. Klienci nie są już biernymi odbiorcami takich wiadomości. Klienci są teraz współwłaścicielami marki, współtwórcami. Ogromne budżety nadal są kierowane do ATLu. Ale wiodące firmy mają już świadomość, że teraz trzeba dać klientom więcej.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *