Czym są media niepubliczne?

Media niepubliczne, czyli te, które są spółkami i utrzymują się z prywatnych finansów nie miałyby możliwości przetrwania, gdyby nie reklama. Za każdą emitowaną reklamę telewizyjną trzeba zapłacić bolońskie sumy, a najwięcej za te, które pokazuje się w największych porach oglądalności. Jednak, pomimo, że są to ogromne sumy wiele firm decyduje się na wykupienie emisji reklam telewizyjnych, ponieważ należą do najskuteczniejszych. Telewidzom wiele reklam przypada do gustu nawet wtedy, kiedy są kontrowersyjne i na początku wyświetlania ich nie wiadomo, czego dana reklama dotyczy. Jeśli do ciekawego tekstu reklamowego dochodzi dobrze dobrana szata graficzna, to w efekcie reklama zostaje zapamiętana. Można niekiedy usłyszeć idąc miejskim chodnikiem, że przechodzące obok osoby nucą melodię z reklam telewizyjnych. Reklamy jednak dotyczą zaprezentowania danego przedmiotu i to ten przedmiot jest kojarzony z nimi. Dzięki temu jego sprzedaż jest duża i bardzo skuteczna. Jeśli okaże się, że w użytkowaniu jest to produkt dobrej jakości klient kupuje go wielokrotnie i poleca go swoim znajomym.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *